Status halal perkukuh jenama Nang Ori 

Status halal perkukuh jenama Nang Ori 

PRODUK Nong Ori kini telah menembusi pasaran luar negara seperti Brunei, Singapura, Australia dan Jepun.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

PETALING KAYA: Jenama lada premium tempatan, Nang Ori, terus mengukuhkan kedudukannya di pasaran domestik dan antarabangsa hasil pengiktirafan status halal daripada Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) sejak 2018.  Pengasas Joeyees Trading Sdn. Bhd., Awaeang Kwasin berkata, persijilan halal menjadi kunci penting dalam usaha menembusi rangkaian pasar raya besar dan pasaran luar negara. “Sejak mendapat sijil halal, pasar raya besar pertama yang kami berjaya masuk ialah Mydin dan AEON.  “Kini, produk kami sudah berada di The Store, Lulu, Lotus’s, Giant, TF Mart, Sunshine Supermarket, malah di lapangan terbang dan kedai-kedai berorientasikan…

 

Sila Log Masuk atau Langgan untuk membaca berita sepenuhnya

 

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN