Gelang, tag nama hilang diganti segera

Gelang, tag nama hilang diganti segera

MOHAMAD Zamry Mohd. Noor (tengah) bersama petugas pusat khidmat pelanggan Tabung Haji di Mekah.

MEKAH: Lembaga Tabung Haji (Tabung Haji) membuat penambahbaikan pusat khidmat pelanggan pada tahun ini dengan membahagikan aduan kepada lima kategori sebagai langkah memantapkan perkhidmatan mereka kepada dhuyufurrahman. Pengarah Operasi Mekah, Mohamad Zamry Mohd. Noor berkata, lima kategori itu ialah aduan, permohonan, cadangan, penghargaan dan pertanyaan. Katanya, pusat khidmat pelanggan adalah salah satu daripada empat bahagian pentadbiran yang disusun dalam operasi…

 

 

Sila Log Masuk atau Langgan untuk membaca berita sepenuhnya

Ikuti kami di saluran media sosial : Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Telegram & TikTok

BERITA BERKAITAN