Kao Malaysia sasar pertumbuhan dua digit - Utusan Malaysia

Kao Malaysia sasar pertumbuhan dua digit

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

KUALA LUMPUR – Kao (M) Sdn. Bhd. (Kao Malaysia), anak syarikat Japan’s Kao Corporation menyasarkan pertumbuhan jualan dua digit pada tahun ini dan 2020 disokong oleh jenama penjagaan kulitnya. Presiden Kao Malaysia, Masaki Fujiwara berkata, syarikat itu merekodkan pertumbuhan jualan sebanyak 30 peratus tahun lepas di sebalik sentimen pengguna yang lemah berikutan pengenalan semula Cukai Jualan dan Perkhidmatan pada 1 September 2018. “Sehingga kini, Kao Malaysia telah mencapai pertumbuhan jualan sebanyak lima peratus bagi produk pembersih, penjagaan kulit, perlindungan ultraviolet (UV) dan pembersih alat solek. “Kami turut menyasar untuk memperkukuh…

 

Sila Log Masuk atau Langgan untuk membaca berita sepenuhnya

 

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN