fbpx

Isteri curang, pilih warga asing

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

PETALING JAYA: Seorang pengguna aplikasi TikTok menyiarkan sebuah klip rakaman video yang memaparkan seorang wanita dipercayai isteri seseorang duduk berdua-duaan bersama individu lelaki yang juga warga Bangladesh.

Pengguna aplikasi itu merakam kejadian tersebut ketika orang ramai mengerumi sebuah kenderaan model tempatan yang dipercayai berlaku di Bukit Rambai, Melaka.

Menerusi video tersebut, si suami tidak dapat menahan perasaan marah sehinggakan menengking isterinya di depan khalayak ramai selepas berjaya merungkai perbuatan wanita tersebut.

“Kau bodoh ke? Anak laki ada,” jelas si suami menerusi klip rakaman yang tular di TikTok.

Si isteri hanya berdiam diri tidak membalas sepatah pun kemarahan suaminya, manakala warga lelaki asing tersebut cuba untuk melepaskan diri dengan merayu kepada individu-individu yang mengepungnya.

Mengulas perbuatan wanita tersebut, rata-rata pengguna TikTok meluahkan perasaan simpati mereka kepada si suami dan berharap dirinya tabah dalam mengharungi ujian tersebut dan memohon warga asing itu dibawa ke balas polis untuk menerima hukuman.

“Tinggal je lah bang, abang boleh dapat yang lebih baik dari ni. Semoga urusan abang dipermudahkan,” komen izzuekamaltrukers.

“Sebab tu aku tak berapa suka dengan orang asing ni. Ya betul, ada yang kata tak semua PATI ni jahat, tapi itu minoriti sahaja. Majoritinya macam ni,” komen nurazuananurazrin.

“Kesian dekat lelaki dia bersungguh-sungguh kerja nak bagi duit dekat anak dan bininya. Tapi bini dia balas macam ni. Ya Allah rasa sakit hati jugak tengok macam ni,” komen afiknuratin.

“Kenapa jadi macam ni. Kalau betul-betul dah tak boleh hidup sama mintak lepas cara baik ni pergi buat macam ni tak kesian ke kat anak-anak tu bila tengok video ni,” komen budak3segi.

POPULAR

KOSMO! TERKINI