Tuah pembelian menerusi 11street - Utusan Malaysia

Tuah pembelian menerusi 11street

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

Sebuah platform beli-belah dalam talian terkemuka, 11street pada 28 September lalu menjalankan kerjasama strategik bersama Boost, peneraju dalam industri eDompet negara yang mempunyai lebih 3.4 juta pengguna. Hasil kerjasama itu membawa kepada kempen Win A Car Boost x 11street yang menawarkan pelanggan peluang untuk memenangi hadiah bernilai sehingga RM86,000. Antaranya telefon pintar Huawei Mate 10 Pro, Apple Watch Series 3, Xiaomi Band 3, konsol PS4, kupon beli-belah 11street dan hadiah utama yang berupa sebuah kereta baharu. Sejak ia dilancarkan, sebanyak 37,000 tempahan diterima daripada lebih 17,000 pelanggan seterusnya membawa kepada…

 

Sila Log Masuk atau Langgan untuk membaca berita sepenuhnya

 

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN