Larrie Corporation sasar pasaran antarabangsa

Larrie Corporation sasar pasaran antarabangsa

LENSON CHONG
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

KUALA LUMPUR:  Larrie Corporation, jenama fesyen kasut yang telah bertapak di Malaysia sejak 1978, kini memperluaskan operasi ke pasaran antarabangsa dengan fokus terhadap e-dagang dan produk inovatif. Pengarah Pemasaran Larrie Corporation, Lenson Chong berkata, syarikat itu telah mengalami pelbagai cabaran, terutamanya dengan perubahan landskap perniagaan akibat pertumbuhan pesat e-dagang dan menembusi pasaran antarabangsa, yang memerlukan pemahaman budaya dan bahasa yang berbeza.  Beliau berkata, Larrie kini telah beroperasi di Indonesia, Singapura…

Sokong kewartawanan kami

PERCUMA

1 bulan

1 Bulan / RM4.99

Sehari hanya RM0.17

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN