Gangguan perkhidmatan, bil tinggi antara 4,635 aduan diterima - Utusan Malaysia

Gangguan perkhidmatan, bil tinggi antara 4,635 aduan diterima

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

CYBERJAYA – Forum Pengguna Komunikasi dan Multimedia Malaysia (CFM) menerima 4,635 aduan daripada pengguna dalam tempoh enam bulan pertama tahun ini iaitu melonjak 161 peratus berbanding 1,770 dalam tempoh yang sama tahun lepas. Timbalan Pengerusi CFM, Mohamad Yusrizal Yusoff berkata, dalam tempoh tersebut, masalah rangkaian se­perti gangguan perkhidmatan merupakan antara aduan ter­tinggi dilaporkan pengguna iaitu 1,938, dan juga yang pa­ling ke­rap diadukan sejak empat tahun kebelakangan ini. Menurutnya, antara ma­salah…

Sokong kewartawanan kami

PERCUMA

1 bulan

1 Bulan / RM4.99

Sehari hanya RM0.17

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN