Gangguan perkhidmatan, bil tinggi antara 4,635 aduan diterima - Utusan Malaysia

Gangguan perkhidmatan, bil tinggi antara 4,635 aduan diterima

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

CYBERJAYA – Forum Pengguna Komunikasi dan Multimedia Malaysia (CFM) menerima 4,635 aduan daripada pengguna dalam tempoh enam bulan pertama tahun ini iaitu melonjak 161 peratus berbanding 1,770 dalam tempoh yang sama tahun lepas. Timbalan Pengerusi CFM, Mohamad Yusrizal Yusoff berkata, dalam tempoh tersebut, masalah rangkaian se­perti gangguan perkhidmatan merupakan antara aduan ter­tinggi dilaporkan pengguna iaitu 1,938, dan juga yang pa­ling ke­rap diadukan sejak empat tahun kebelakangan ini. Menurutnya, antara ma­salah rangkaian yang kerap dilaporkan ialah gangguan perkhidmatan dan perkhidmatan tidak dapat digunakan, liputan 4G/LTE yang tidak memuaskan, tiada liputan 4G/LTE…

 

Sila Log Masuk atau Langgan untuk membaca berita sepenuhnya

 

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN

Teruskan membaca

Nikmati akses tanpa had serendah RM9.90 sebulan

Sudah melanggan? Log Masuk untuk membaca berita sepenuhnya