HappyFresh masuki segmen peruncitan fizikal - Utusan Malaysia

HappyFresh masuki segmen peruncitan fizikal

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

KUALA LUMPUR – Platform runcit dalam talian yang berpangkalan di Indonesia, HappyFresh akan memasuki segmen pasaran runcit fizikal di Malaysia susulan kerjasamanya dengan jenama pasar raya antarabangsa bagi memperluas dan mengukuhkan kedudukannya di negara ini yang dianggap sebagai pasaran yang sangat penting. Ketua Pegawai Operasi Kumpulan, Ronald Chan berkata, jenama pasar raya antarabangsa itu yang beliau enggan mendedahkan namanya mahu memulakan perniagaan mereka di Malaysia dengan HappyFresh menawarkan barangan runcit melalui platformnya. “Malaysia adalah pasaran yang agak maju dalam jualan runcit secara dalam talian kerana ia mempunyai pemain besar dalam…

 

Sila Log Masuk atau Langgan untuk membaca berita sepenuhnya

 

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN