Aduan terhadap TM meningkat 43 peratus - Utusan Malaysia

Aduan terhadap TM meningkat 43 peratus

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

CYBERJAYA 19 Nov.- Aduan pengguna terhadap perkhidmatan Telekom Malaysia Berhad (TM) pada tahun ini meningkat 43 peratus dengan 7,946 kes daripada 4,528 kes pada 2017 sekali gus mencatatkan jumlah tertinggi berbanding syarikat penyedia telekomunikasi lain. Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) memaklumkan, kebanyakkan aduan diterima pihaknya adalah ketidakpuasan hati terhadap isu harga iaitu 21 peratus, kurang liputan Unifi (16 peratus), gangguan perkhidmatan Unifi (13 peratus), pertikaian bil dan caj serta penyampaian perkhidmatan masing-masing 14 peratus dan lain-lain kes 22 peratus. “Sebagai penyedia jalur lebar talian tetap terbesar negara yang menguasai…

 

Sila Log Masuk atau Langgan untuk membaca berita sepenuhnya

 

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN