Lazada sasar jualan empat kali ganda - Utusan Malaysia

Lazada sasar jualan empat kali ganda

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

PETALING JAYA – Lazada Malaysia menyasarkan peningkatan jualan empat kali ganda bagi sepanjang berlangsungnya kempen tahunannya, Riang Ria Raya bermula 1 hingga 4 Jun ini. Ketua Pegawai Eksekutifnya, Christophe Lejeune berkata, dengan menawarkan diskaun sehingga 90 peratus daripada pelbagai jenama barangan terkenal, pihaknya yakin platform e-Dagang itu menjadi pilihan utama pelanggan untuk membeli-belah termasuk barangan kelengkapan raya. “Dengan mengetengahkan lebih daripada 100 juta produk, pengguna mempunyai lebih pilihan untuk membeli-belah…

Sokong kewartawanan kami

PERCUMA

1 bulan

1 Bulan / RM4.99

Sehari hanya RM0.17

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN