AEON perkenal program kesetiaan eksklusif - Utusan Malaysia

AEON perkenal program kesetiaan eksklusif

MAJLIS pelancaran program kesetiaan terbaharu AEON dengan kerjasama Tupperware, baru-baru ini.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

PETALING JAYA: AEON Co. (M) Bhd. (AEON) meneruskan usaha kelestariannya dengan memperkenalkan program eksklusif kesetiaan pelanggan terbaharu dengan kerjasama Tupperware Brands Malaysia Sdn. Bhd. (Tupperware). Menurut AEON, menerusi siri program kesetian terbaharunya itu, pelanggan berpeluang memiliki produk rumah mesra alam Tupperware yang menarik melalui penebusan setem yang dikumpul semasa berbelanja di pusat bel-belah berkenaan. Pengarah Urusan dan Ketua Pegawai Eksekutif AEON, Shafie Shamsuddin berkata, dalam meneruskan perjalanan untuk menjadi positif…

Sokong kewartawanan kami

PERCUMA

1 bulan

1 Bulan / RM4.99

Sehari hanya RM0.17

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN