TM catat aduan terbanyak - MCMC - Utusan Malaysia

TM catat aduan terbanyak – MCMC

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

PUTRAJAYA – Telekom Malaysia (TM) mencatatkan bilangan aduan tertinggi berbanding syarikat telekomunikasi lain berdasarkan bilangan purata aduan bagi setiap 1,000 pelanggan, kata Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (MCMC). MCMC berkata, aduan terbabit merangkumi rasa tidak puas hati pelanggan berhubung harga (21 peratus), ketiadaan liputan UniFi (16 peratus), gangguan perkhidmatan UniFi (13 peratus), bil (14 peratus), penyampaian perkhidmatan (14 peratus) dan lain-lain kategori (22 peratus), katanya.       “Kerajaan memandang serius tentang aduan kemerosotan penyampaian perkhidmatan TM ini,” kata MCMC dalam kenyataan di sini hari ini.  Menurut suruhanjaya itu, setakat ini…

 

Sila Log Masuk atau Langgan untuk membaca berita sepenuhnya

 

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN