Alibaba mahu jadikan Singles’ Day fenomena - Utusan Malaysia

Alibaba mahu jadikan Singles’ Day fenomena

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

HONG KONG 9 Nov. – Alibaba Group Holding Ltd. sedang melihat peluang merentas sempadan bagi menjadikan jualan beli-belah tahunan Singles’ Day (Satu Hari) sebagai satu fenomena global. Berlangsung pada Ahad ini, gergasi internet China itu melalui Lazada, akan mengendalikan jualan besar-besaran. Syarikat beli-belah dalam talian terbesar di Asia Tenggara itu merupakan pemacu kepada pertumbuhan Alibaba di samping usaha syarikat untuk beralih kepada pusat membeli-belah, kedai serbaneka dan penghantaran makanan. Cabaran…

Sokong kewartawanan kami

PERCUMA

1 bulan

1 Bulan / RM4.99

Sehari hanya RM0.17

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN