Aduan pertikaian bil paling banyak - Utusan Malaysia

Aduan pertikaian bil paling banyak

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

KUALA LUMPUR 31 Okt. – Forum Pengguna Komunikasi dan Multimedia Malaysia (CFM) menerima 3,266 aduan bagi tempoh Janua­ri hingga September tahun ini dengan pertikaian bil merupakan yang paling tinggi. MOHAMMAD YUSRIZAL YUSOFF  Pengerusinya, Mohamad Yusrizal Yusoff berkata, selain itu pengguna juga turut mengadu masalah gangguan perkhidmatan, tiada liputan untuk perkhidmatan jalur lebar berkelajuan tinggi dan liputan 4G/LTE yang tidak memuaskan. Menurut beliau, masalah tele­komunikasi seperti perkhid­matan selular antara yang pa­ling kerap dilaporkan diikuti dengan jalur lebar berkelajuan tinggi dan perkhidmatan jalur lebar tanpa wayar. “Kebanyakan aduan yang diterima adalah disebabkan…

 

Sila Log Masuk atau Langgan untuk membaca berita sepenuhnya

 

Tidak mahu terlepas? Ikuti kami di

 

BERITA BERKAITAN