Hypermarket Sweep Petron telah dilancarkan pertama kali pada tahun 2015 dengan hadiah bernilai RM55,000. - UTUSAN ONLINE

Pengerusi Petron, Ramon S. Ang berkata, jumlah jualannya meningkat enam peratus didorong oleh prestasi runcit syarikat yang kukuh hasil daripada permintaan industri yang lebih tinggi serta pengembangan rangkaian runcit yang berterusan.

Katanya, keuntungan kasar kumpulan meningkat sebanyak 24 peratus kepada RM143 juta berikutan peningkatan jumlah jualan walaupun margin penapisan di rantau ini menurun.

“Kami akan meneruskan program strategik kami yang bertujuan untuk mengembangkan perniagaan dan mengukuhkan kedudukan kami dalam industri.

“Kami terus memberi tumpuan kepada penyampaian hasil yang lebih kukuh melalui penambahbaikan produk dan perkhidmatan, pengembangan rangkaian dan peningkatan keupayaan loji dan kemudahan kami,” katanya dalam kenyataan di sini hari ini. -UTUSAN ONLINE